המלצה על מסעדה שתחמם לך את החך

מה מומלץ לאכול במסעדת המושבוצ?

מושבוצ הינה מסעדה הממוקמת במושב רמות ברמת הגולן. מסעדה כייפית, נעימה ומומלצת עם נוף יפה ואווירה טובה. הבעיה היא שאנשים שמגיעים אליה לא תמיד מודעים למנות המעולות שיש בה היות והם שבויים בקסם המוכר והידוע. לכן אנחנו בצימר ישראל החלטנו לעשות לכם את העבודה, לעזור לכם לצאת מהקופסה ולהמליץ לכם על כמה מנות חובה. אז הנה ההמלצות של צימר ישראל שאחריהם מסעדת המושבוצ תראה לכם יפה יותר ותרגיש לכם טעימה יותר.

  1. ספריבס לבן- ברוטב ברביקיו תמרי חיאני, נענע והל מוגש על פירה בטטה שום וטימין- מנה המשויכת "למגרש של הגדולים" מיוחדת, עדכנית ופורצת גבולות. מיועדת לאנשים שרוצים להרגיש כי הם הולכים על הקצה.
  2. פורטר האוס- פילה וסינטה מחלקו המובחר - האחורי של הנתח על עצם 500 גר' מידת צלייה מומלצת: M- מנה המיועדת לקרניבורים האמתיים המסתובבים בקהל. כאלה שהולכים על כל הקופה, עם אומץ ותאווה לבשר איכותי ועסיסי שלא משאיר אף קיבה רעבה.
  3. פילה פורל צלוי בגריל- על שעועית ירוקה, עגבניות שרי ושום קונפי ברוטב יוגורט צאן מתובל- מנה שבהתחלה נראית רגילה עד שטבלת את המזלג עם חתיכת הדג ברוטב השום קונפי והיוגורט. בדיוק ברגע הזה החך שלך מקבל את התפנית הזאת "ששוברת את הבורסה" מבחינתך ומכניסה את המנה הזו לשלישיה הגדולה. מתאימה לאנשים שמבחוץ נראים משעממים אך טומנים בחובם עולם מלא בטעמים וצבעים.

פעם הבאה שתגיעו למושבוצ תזכרו איפה שמעתם את ההמלצות האלה לראשונה, אל תשכחו שיש מנות שכדאי וצריך לנסות. ואחר כך כמובן להעביר את הבשורה, לבחור חבר ולתת לו את ההמלצה.