צימר ישראל ממליץ על פעילויות לילדים בחופשה

מה עושים בשביל עוד שעת שינה?

עשיתם עבודת הכנה כדי למצוא צימר שמוצא חן בעיניכם. אספתם המלצות מחברים, ממשפחה, מדודה רחוקה על המקום, על הבילויים ובאזור ועל המסעדות. הנה הרעיונות של צימר ישראל איך גם להיות עם הילדים בצימר וגם להצליח לישון עוד שעה בבוקר.

רק אל תשכחו להתארגן עליהם מבעוד מועד. ולסדר את הכל נגיש ונוח לילה לפני בחדר.

1. חוברות צביעה וצבעים- חוברת צביעה ומגוון צבעים- מתאים לרוב לילדים קטנים (כלומר כאלה שעוד לא נתפסים לבד על משחק) ייתן לכם בוודאות את שעת השקט הנוספת שאתם כה זקוקים לה

2. משחקי קופסא- כאלה שהילד בוחר ואוהב כמובן שזה מותאם לפי גיל (אחרת סביר שהם לא היו אצלכם בבית) הכי קל, הכי פחות מסורבל ומעביר הכי הרבה זמן. פשוט לארוז הכל ולפתוח לו בחדר. מומלץ לילדים עצמאיים שיודעים לשחק עם עצמם או עם אחיהם הגדולים בנועם.

3. מחברת צבעים- מחברת, דבק, מספריים עיתונים/דפים- אם הילד קטן ועוד לא יודע לקרוא מגדירים לו להדביק לפי צבעים. אם הוא כבר יודע לקרוא מאתגרים אותו בכמה נושאים/ תמונות למשל סרטים מצוירים/ פרחים וכו'. מומלץ לילדים פעלתניים אך עם יכולת לשבת זמן רק על משימה מסוימת.

4 משחק פתקים.- פתקים המפוזרים בכל החדר עם משימות כל משימה היא תחנה למשל לצבוע דף צביעה, להכין ציור לסבתא, לשחק משחק וכו'. מומלץ לילדים פעלתניים שצריכים גיוון בעיסוקיהם.

5. חיות מדברות- מכינים שבלונות של חיות ונותנים לילדים לגזור ולצבוע. לאחר מכן מדביקים אותם לקיסם ומכינים הצגה (אפשר לחכות עם ההצגה להורים.. כדי שיהיו עוד משתתפים) ולא לשכוח דבק..

זכרו כי חווית צימר עם ילדים היא שונה ומעניינת אך ניתן להפוך אותה בסופו של דבר למושלמת. עם עוד טיפה חשיבה והתארגנות מראש, גם הילדים יהיו מרוצים כי חלה עליהם חובת האחריות (כן כן, להעסיק את עצמם בבוקר עוד שעה לבד זה בדיוק מה שהם צריכים בשביל להרגיש גדולים ומיוחדים) ואתם תישנו עוד שעה..  וגם תוכלו להוסיף את זה אחר כך להמלצות לחברים.

http://www.mamlits.co.il/brand/729