מה מומלץ לקנות ליום הולדת 70 של אמא?

חשיבה קלה, מתנה קטנה, אמא מרוצה

לא פעם נתקלנו בשאלה "מה לקנות לאמא" נדמה שיש לה כבר הכל. אבל בכל זאת הנה כמה רעיונות של צימר ישראל למתנה שגם אישה שיש לה הכל תשמח לקבל:

1 משקפי ארנק אופטיות- משקפיים קטנות אך יחד עם זאת מעולות המתקפלות לגודל קטן מאוד ויכולות לבוא איתה לאן שתצטרך ללא כל חשש מתפיסת מקום. מומלץ למי שכבר מתעורר אצלה הצורך לשימוש במשקפיים אך עוד לא זקוקה לגמרי לפתרון הסופי.

2. שמיכה עם שרוולים- בקיץ קר לה בבית כי המזגן דולק ובחורף קר לה תמיד. שמיכת הפליז עם השרוולים מושלמת לרוב עונות השנה, להיכנס הביתה, ללבוש אותה, להתעטף בשלווה. השמיכה קלה, נוחה ויפה. מומלץ לכל אחת. גם אם היא לא אמא.

3 משקפי בצל- משקפיים המותאמות במיוחד לחיתוך בצל. ומונעות דמעות מיותרות. אין ספק שכל אמא (וגם אבא) צריכה זוג שכזה שיקל עליה את מלאכת הבישול. מי שיביא לה כאלה ודאי יזכה בתור הנכסף להיות הבן/הבת המועדף (ת)

4 תיק מתקפל ידידותי לסביבה- אין עוד הרבה צורך להרחיב עליו כי הוא מדבר בזכות עצמו. אין אמא שלא יצאה ממסע קניות והייתה זקוקה רק לעוד תיק נוסף כדי לשים את חפציה החדשים. או לחילופין יצאה מהסופר עם ידיים מלאות והשקיות עולות כסף ומזהמות. בקיצור זהו פתרון נפלא ומומלץ זה שיקי ומעוצב וכל אמא תשמח שיהיה לה אחד כזה בהישג יד.

5 פלטת חימום חשמלית לכוס/ספל-  אמא לא יודעת לשבת דקה במנוחה היא מכינה לעצמה קפה ואז רצה לתת עזרה, נזכרה ששכחה לקפל כביסה או שפתאום קיבלה שיחה חשובה והקפה בינתיים מתקרר לו בפינת החדר לכן זו מתנה מושלמת ומומלצת לאמא כי כשתחזור אל הקפה הוא יישאר  חם כי היא תשאיר אותו על הפלטה הזו כל הזמן. מומלץ לאימהות שלא יודעות לשבת דקה בשקט.

אין יותר כייף מלהפתיע את אמא במתנה שהיא אפילו לא תיארה לעצמה איך היא חיה עד עכשיו בלעדיה. מומלץ להוסיף גם ברכה מרגשת, או אפילו לב קטן זה יוסיף הרבה עניין.